Ayserva Gonul_celen 3950 doğdu bana da fazla geldi emziriyorum arada mama verdik bir ayda altı yedi defa mama vermişimdir
Ayserva Aysegulisaa54 benimki de 3950 doğdu iki kiloya yakın kilo almış diye fazla geldi bana ben bir kilo alsa yeter diyodum
Gonul_celen Ayserva sütünüz yarıyor demekki ama ztn iyi kiloda dogmus maşşllah anne sütü obez yapmaz o yüzden ne güzel pufidik pufidik sevin 😍
Ayserva Gonul_celen İnşAllah çok kilolu olmaz ama ya anne sütü obez yapmaz diye duydum ben de İnşAllah ya
Asya0307 Ayserva olsun canm anne sutuyle aliyosa yurumeye baslayinca verir zaten onun zarari olmaz, Benim kizimda biraz tombik 5 aylik 8500 kilo 🤗
Kadergls Benim oğlumda 3000 kilo doğdu ilk ay kontrolünde 4600 gramdı anne sütü alıyor sadece. Sizinde kilosu gayet güzel korkulacak bir durum yok 🤗 sonraki ay 1300 gr aldı daha sonraki ay 1100