Bernakaplan Merhaba doktor bana bu kremi verdi dikiş yerim için 3 ay süre ile Günde 3-4 kez kullanıcaksın dedi. Fakat her gün kullanıp 3 ay’dan sonra aramı vericm yoksa 3 ay’da sadece bir kez mi kullanıcm 🤷🏼♀️🙄
busraaa01 Bernakaplan Canım bende 52 gün önce sezeryan oldum 3 haftadır bende bu kremi kullanıyorum.Bana doktorum günde 1 defa sürmemi söyledi ne kadar süreceğimi sormadım şimdilik günde 1 defa sürüyorum
Bernakaplan Benimde iki hafta oldu bugün😅 İnternettende araştırdım 3 ay süre ile günde 3-4 kez yazıyor ama anlamadım ben bu cümleden birşey 😅😅 o zamn hergün sürüp 3 ay ara vericz anladığım kadarıyla 🤔🤭
Berenikom 3ay boyunca gunde 3-4 kez surulecek. Bu krem sezaryen izi icin mi? Ben farkli bir krem kullabiyorum silikon tedavisi. Gunde 2kez 2 ay boyunca ama ben gunde 1 suruyorum. Fakat sizlama oluyor bazi yerlerde.