Hanımlar biz bugün tam bir aylık olduk fakat göğüslerimin ucu olmadığı için çok sıkıntı çektim şükür şuan uçlandı ama sanırım o uçlanan yer kopacak yarıldı üst damağın geldiği yer ve ne yaptıysam geçmedi kremler felan kullandım yok geçmedi ve canım çok yanıyor çoçuğumu doya doya emzirmek istiyorum ağlamak istemiyorum artık 😭😭 aranızda böyle olup atlatan var mı nolur yardım edin