Seda9391
Bu sallanan beşikten kullanan var mı bebeğim hiç durmuyor 2 aylık almak istşyorum memnun olanlar yazabilir mi acaba 💕
Seda9391
Kimse kullanmadı mı
Kontakay
Anakucağını mı diyorsun canım ben kullanıyorum özellikle 2. Ayda çok kullanmaya başladım baya işime yaradı 6. Aydayız şuan hala kullanıyor ama tabii eskisi kadar durmuyor sıkılıyor😛
Valiva
Bebeğe göre değişir , bnmki sevmedi pek bazen gün içinde orada uyudu ama öyle hayal ettiğim gbi hayat kurtarıcı olmadı
Seda9391
Maalesef bizimki de sevmedi galiba 😫 biraz durduktan sonra ağlamaya başlıyor 😪