10 aylık bebeğim ve biz ailecek uyuz olduk. Losyon kullanıyoruz ilacını kullanıyoruz ama bir türlü geçmiyor. Hastaneye de gitmek istemiyorum. Bilmiyorum napacağım oğlum kaşınıp duruyor. Kendini kaşıyamıyor da kuzum. Tavsiyesi olan var mı? Şimdiden teşekkür ederim.