Arkadaşlar bebeğim 1 ay 10 günlük.
ilk zamanlarlaki mama takviyesini azaltarak sadece geceye düşürmüştüm 4 gün önce de gece vermeyi de bıraktık sadece anne sütü Şimdiye kadar kakası hep normaldi sarı ve ıslak ama bugün yok gibi bi şey ve yeşil gibi acaba doyamadığı için mi anlamadım yardım edebilir misiniz Lütfen sanki gaz çıkartırken azıcık pırtlamış kaka gibi
Bu arada biogia ve nurse harveys gaz damlası kullanıyoruz