1seda1belinay Kızlar 20 gun once ella hap kullandm. Adetm 8 nisanda olmam lazm Dı daha olmadım ilk defa kullandm hu hapı bılgısı olanlar gecikme yasayanlar yazabılrmi
Anneee89 1seda1belinay ya çok teşekkür ederim ben ilaç kullandım adetim 3gun gecikti test yaptım negatif ti ama korkuyorum yinede
1seda1belinay Anneee89 evet canm Bnde adetim 3 gun gecms tı test yapmstm negatif tı 8.gun yıne yaptm yıne negatif Dı ardna adet oldm. Ama sordgm kısılerde o ay hıc adeet olmayanda varms haptan dolayı
Minnakbebek Cutemama birsey merak ettim hangi markaydi ve ne kadar sürede hapi kullandiniz acaba bende endiseliyim inş hamile olmam
Cutemama Mom8 aynen öyle gebeliği engelleyemediyse bir sorun teşkil etmez demişti bana da doktorum, zaten öyle de oldu, bebeğim doğdu ve gayet sağlıklı şükür 😊
Cutemama Minnakbebek Ella, kullandığım hapın ismi, ilk 5 saat içinde kullanmıştım aslında ama bir işe yaramamış maalesef. Hamileliliği önlemezse bebeğe bir zararı olmuyor ancak hamileliği önlemek konusunda da bir garantisi yok ne yazık ki…
Minnakbebek Cutemama aldiricam mecburum olursa 😭😭😭 haziranda gidicem kan vermeye emin olmak için ama hic duzenli bir adet olmadim bebek 3 aylik olacak 1 hafta suruyordu normalde ama simdi bi avuc ici kafar 1,2 gun gelip gittu toplam 2 saat içinde yedim hapı inşallah olmam🙈