Batu37 sumeyyez hayır hatırlamıyorum ama 3 aylık oğlum bizde gece uyku sorunu yok bazen 6 saat bile uyuyor maşallah çok şükür gece gaz falan bilmem 10.30 11 gibi gece uyur bazen 4 de kalkar çoğunlukla ben zorla emziririm
Yenievliiiiii Hosgeldiannelik ben çıkarmadım geceleri. Gaz sorunumuz olmadıgı için belkide. Bide büyük tuvaletini yapmadığı sürece gece altını değiştirmeni önermem.uykusu kaçabilir.hatta emzirmeye kalktığında ışıkları bile açma. Gece gündüz ayrımı yaptırırsan zamanla geceleri deliksiz uyur. Şuan kızım 14 aylık. Dogdugundan beri öyle.
Hosgeldiannelik Yenievliiiiii 2.5 aylık daha altını almadan içim rahat etmiyor. Zaten ilk mıkırdandığında alıyorum sonra emerken yine uyku haline bürünüyor
Aslunal_ Hosgeldiannelik ben çıkarmaya çalışıyordum öncede ama asla uyanmıyordu. Uyurken de çıkaramıyor zaten. O yüzden artık memede uyuduğunda çıkartmaya çalışmıyorum bile yerine koyuyorum uyandığı zaman iki sırtına vurunca çıkartıyor zaten öyle emziriyorum geri
Bravewomen Gece ve sabaha karsi emzirdigimde gazini cikarmiyorum zaten uyuyo oluyor. Uykusunu bozmak istemiyorum. Rahatsiz da olmadi bu gune kadar. Biryerde okumustum gece gaz alinmasa da olurmus..
Spectacular sokomel ilk 1 Ay yapıyordu sonra nadir olmaya başladı benim bebeğim 4 aylık . Siz her geceki rutininizden bahsettiniz diye sorma gereği duydum. Bazen bizimki yapıyor değişiyorum 2 saat uyumuyor sonra alışkın olmadığı için gündüz sanıyor
BalAsyam esraeylul34 çıkıyor mu peki gazı? Benimkinin sırtına vurunca bile zor çıkıyor. Bir de illa ağızdan çıkması gerekmiyor değil mi? Alttan çıkarsa da rahatlamış oluyor sonuçta
esraeylul34 BalAsyam valla benim de oyle rahat cikiyo gene sırta vurunca cok zor cikiyo bende alt icin pek birsey bilmiyorum bende canm