Barlas1 yukarıdaki postlar çok eski canım
oğlumun geçen hafta oldu sol gözünde yaşlanma var 3 aylık bebeğim doktora gittik damla verdi iki günde geçti şimdi iyi
Gözpınarı tıkanıklığı da varmış ama öyle olsa şimdiye kadar birkaç sefer daha olurdu dedi
toz mikrop kaynaklıdır dedi gerçekten de hemen geçti şükür