Esrbtltrn Herkese merhaba ✋🏻 46 günlük bebegim yaklasık bi 10 gündür tükürüyo salya gibi degil köpürcük yapıyo neden olur bilen var mı
larenikra2020 Esrbtltrn henüz tükürük yutma kabiliyetleri yok ben ondan diye biliyorum hatta ona yakın bir sebebten çocuk doktoruma izah ettiğimde bana normal demişti tükürük yutma becerileri henüz olmadığı içinmiş
Canada10 Esrbtltrn normal canım öyle yapması. Benim bebeğimde doğduğu zaman ilk 1 ay öyleydi ebeye sormuştum anne karnında amniyotik sıvıyı çok yutan bebeklerde olabiliyor öyle öyle atar onu zamanla geçer dedi geçti 🤗çok su yutmasından kaynaklanıyormuş yanı
larenikra2020 Esrbtltrn benim kızımda öyleydi ağzının içinde baloncuk baloncuk oluyordu hatta bazen öyle birikiyordu ki ağzında kendi tükürüğünde boğuluyordu 🙈😂
Esrbtltrn larenikra2020 bizimki direk atıyo dısarıya 😂 hatta oyun oynuyo dudaklarıyla baloncuk yapıyo bende oturup aşık aşık onu izliyorum 😅