12sb Meme reddi ni tam aştık dedim süpürge sesi ile az da olsa emiyordu ama iki gündür emmiyo 1 dakika belki mama da kabul etmiyo gece emmesi iyi sabah da Bi kez emiyo oda tamam bu gün iki kez çişli bez aldım bir kezde kakasını yaptı huysuz değil uyuyo gülüyo oynuyo ama kucağıma yatırdığım an başlıyo çığlık atmaya napcam bilmiyorum çok çaresiz hissediyorum ya 3 kez mama yaptım yok olmuyo zorla ağzına enjektor ile sıkıyorum başka çözüm yolu bulamadım
Hosgeldiannelik 12sb öncelikle sebebini bulun. Sütünüz mü az tazyikli mi geliyor? Ona uygun çözümler üretin.
meftun1anne 12sb bebeğinizin burnu tıkalı mı belki de o yüzden almıyordur kulağını ağrıtıyor olabilir basınç o yüzden de almak istemiyordur
Hosgeldiannelik 12sb ben tazyikten dolayı yaşadım. Dikey yatırdığımda bazen emiyo eğer emmeyip ağlıyorsa uyutmaya çalışıyorum gözleri kapanmaya başladığında emziriyorum. Ayılmazsa emiyor genelde. Eğer uykusu açılırsa da yine uyutmaya çalışıyorum öyle emziriyorum.
Ecerg 12sb postunuz üstte kalsin❤️😑 Bu arada kaç aylık? Mama markasını ne zamandır kullanıyorsunuz değiştirmeyi denediniz mi?
Durukizim Yeni post açmak istemedim. Aynı durumu biz de yaşadık bugün. Kızım 3 ay 10 günlük ve memeyi aç olmasa bile asla red etmezdi. 1 saat önce ne olduysa memeden nedret eder oldu. Lütfen yardim edin, bu süreç geçici mı, ne yapmam gerekiyor. Çok üzülüyorum
12sb Durukizim bizde şuan öyleyiz mama yı kabul etse en azından aç kaldı diye üzülmem şuan tekrar denedim zorla biraz içirdim ama devamını kabul etmedi feryat figan ağladı
Durukizim 12sb biz mamayı daha denemedik, inşallah mamayı kabul eder :( az önce süpürge sesi açtım youtubeden 5 dk emdi ama uyuyakaldı memede. İnternetten araştırdım 3-4 gün hatta 1 hafta sürdüğü oluyormuş
12sb Hosgeldiannelik ya uykuluyken denedim kedi gibi yaladı gözünü bir açtı başladı ağlamaya şaştım kaldım artık
Atelci Sık sık emdirmeye çalışmayın. Bide tam saatinde emicek diye bişey yok saati geldi emicek diye şartlamayın. Ben deniyorum bebeğime açsa emiyor aç değilse memeye koyunca bağırıyor ısrar etmiyorum. Bazı anneler de malesef meme reddi sanıyor. Bez sayısını kontrol et
12sb Atelci şuana kadar 3 kez bez aldım çişli evet sık sık veriyorum aslında onu yapmasam iyi olucak oda yıprandı saol canım
Durukizim Benim kız 1-2 saat aradan sonra çok şükür emmeye devam etti. Sevinçten ağladım resmen. Allah herkesin yavrusunu korusun. Akşam yemeğinde sarımsaklı yemek yapmıştım. Muhtemelen kokudan dolayı red etti. Az önce dezanfektan ile elimi sildim ve emzirdim sorun kalmadı. Umarım tekrar sorun olmaz