Sevgili anneler bende daha yeni anne oldum ilk bebeğim 2 aylık olacağız 3 gün sonra.Forumda bakıyorum nohut kurufasulye yiyen annelerimiz var ben de yapıp yemek istiyorum ama gazdan korkuyorum yiyenler nasıl yapıyorsunuz gazı gitsin diye bi yöntem var mı hem yaparken hem yerken :)