Sarılıktan neler çektik neler :) benim bebeğim prematüre bide geçmeyen bir sarılık biz 16 gün küvezde kaldık canım sonra çıktık bir hafta sonra sarılık değerimiz 15.19 çıktı acil yatış yapıldı 8 düştü eve geldik tekrar gittiğimizde 12 çıktı doktor yatış vermedi çünkü benim artık dayanacak gücüm kalmamıştı kim ne derse yaptım saat başı emzirdim büyüklerimizin dediği gibi şekerli su verdim çaresiz olunca herşeye inandım ama geçmedi 35-40 gün sürdü bizim sarılığımız sonra hem sağdım verdim hem mememe aldım en son artık mama da vermeye başladım . Eğer çene gücü çok yoksa malesef emmede yeterli kadar alamıyor doktora danışıp ne kadar yemesi gerekiyorsa sağ öyle ver canım inşallah geçer sende bol bol tatlı şeyler ye