Bebeğim 8 buçuk aylık gelişimi bence iyi şu açıdan sürünüyor tutunuyor baba dede gibi sesler çıkarıyor oyuncakları güzel kavrıyor oyun oynuyor bizimle ama adına bakmıyor biz hep 6 aya kadar bebiş diyorduk evet bizim hatamız sonradan anladık hep ismiyle hitap ediyoruz aylardır hiçbakmıyor acaba ay olarak küçük ondan mı bakmıyor yoksa otizm belirtisi olabilir mi??? Televizyon gündüz çok değil ama akşam babası yanımızdaken ister istemez bakıyor ama saatlerce yada uzun dakikalarca değil dikkati hemen oyuncaklara yiyeceklere dağılıyor:(