Herkese merhaba
bu postu açmaktaki amacım bu evreyi geçirmiş olan ya da şu anda yaşayan annelerden fikir almaktır.😊 20 aylık bir kızım var 1 hafta oldu memeden kestim çünkü çok düşkündü. Memeye güveniyor yemek yemiyor artık keseyim dedim gelişimi de buna izin veriyordu çünkü. Fakat kestim keseli hiç bir şey yemiyor yoğurt pilav dışında çok ciddiyim sadece bunlar bir de ekmek ne yapacağım bilmiyorum. Bu geçici bir süreç illaki ama ne zamana kadar devam edecek fikri olan yardımcı olsun lütfen ruh ve beden sağlığım için çok gerekli 😄