shdemir
[bilinmeyen] Benim ogluma da aynisi oldu herkes dis dedi kulaklarini cekistiriyo dedi. Ben dikkat ettim sadece bi kulagiyla derdi vardi ve hic huzuru yoktu. Doktora götürdüm kulaginin ici kizarmis dedi damla verdi 1 hafta sonra tamamen gecti canim.
Alyakbrfth
[bilinmeyen] benim kısımında kulağına banyo da şu kaçırmışım ve kulağı akmaya başlamış kızında sürekli kulağıyla oynuyordu ve çok huysuzdu doktora götürdüm bir damla verdi 3 gündür kullanıyorum çok şükür rahatladı galiba ağrısı varmış
Yasemin_Tahir-Mete
[bilinmeyen] bende dün goturdum doktora 2 3 gündür sürekli eli kulağında ve mız mız di ateşi falanda yoktu dün bi baktı doktor iltihap olmuş dedi ve antibiyotik ve kulak damlası verdi şimdi çok şükür iyi
Yasemin_Tahir-Mete
[bilinmeyen] hayır akinti yoktu
Mucizem006
[bilinmeyen] benimkide ötleydi sadece el sap kulakta ama ne ateş vardı ne bişey sadece huysuzluk vardı oyun sandım ama götürdüm yinede pislik dolmuş kaşındırırmış birazda aprı yapabilirmiş damla verdi onu kullanıyoruz şimdi
Yasemin_Tahir-Mete
[bilinmeyen] evt cnm götür ilerlemeden