Fatosaras21 benim kardeşimin yüzü yandı bir tarafı komple doktorlar bile iz kalır gitmez dedi bir krem bulduk bir amca evde yapıyor bitkilerle felan onu kullandık yemin ederim 4 gün sonra kardeşimin yüzünde hiçbir iz kalmadı şuan hiç yanmamış gibi yüzünde gram bir iz yok