Merhaba anneler 18 günlük Bebeğim var tek başımayım tecrübesiz bir anneyim. Göğüsü tutturma sorunumdan dolayı iki gün önceye kadar sağıp veriyordum ancak iki gündür yoğun cabalar sonucu emzirmeye başladım. Doyup doymadığından emin olamıyorum iki saatte bir 15 dk emiyor ve bırakıyor 15 dk normal midir?