Umuteymen benimki de öyle koyar koymaz 10 dk sonra ağlıyor, kucağıma alınca devam ediyor hemen geri uyumaya. Atlet tişört koymak mantıklıymış bende deniyim onu bir, benimki kundakta hiç rahat edemedi ya, çok ağladı bir daha da yapmadım bende 🤷🏼♀️ inşallah 40ları çıktıktan sonra düzelir, yoksa böyle geçmez valla hayat 😬 ne gecemiz gece, ne gündüzümüz