Mama verme arkadaşım. Ben ⅔ mama denedim, şükğr ki 1 ay kullandık kullanmadık oğlum mamayı reddetmeye başladı. Bu arada memeyi hiç bırakmadık. Sadece ben sğtüm yetmiyor diye streslendiğim ve mamaya başladığım için azaldı. Şimdi 11 aylığız, mama içmiyoruz, artık memeyi daha iyi boşalttığı ve sık sık emzirdiğim için sütüm eski rutinine döndü. Mama verdiğim için pişmanım. O memeler süt vermek için yaratıldı. Evet benim de sütüm yaramıyor, evet oğlum hala 9 aylık kıyafetler giyiyor ama sağlıklı. Mamanın içeriğinde ne var bilmiyorum. Varsın geriden gelsin ama sağlıklı olsun ❤️