Kucuk-kuzucuk Hanımlar oğlum altıncı ayından gün aldı. Sizler bebeklerinizi ne zaman mama sandalyesine oturtmaya başladınız?
Uraz_12 Kucuk-kuzucuk ben 8 aylikken basladim ama 6. Aydada baslayanlar var artk oturmaya hazirsa koyun bence 👍
Yusufyigit-1 Kucuk-kuzucuk oğlum 8 aylıktı mama sandalyesi aldığımda. Çok iyi olmuştu benim için.saglik açısından kaç aya göre uygun olur bilmiyorum ama bence 5.5 6 ayından sonra problem olmaz. Oturmaya da başlıyorlar çünkü
Kucuk-kuzucuk Yusufyigit-1 ya evet aslında sağlık açısından sordum. Bi 15 gün falan bekliyeyim olmadı
babymilax Kucuk-kuzucuk kızım var. 5 buçuk aylıkken sofraya alışsın diye biz yemek yerken yanımızda mama sandalyesinde oturtmaya başladım