Bnbalkan Su_misali prima kullanıyorum çok memnunum uzun süre değiştirmeyorum ince olduğu için de çok rahat ediyor bebeğim
[silindi] Prima, sleppy, molfix kullandım sırasıyla en uzun süre kullandığım molfixti. e bebekte indirim olunca baby me aldım ve çok beğendim artık hiç değişmem çok güzel sızdırmıyor uzun süre hemde 5no diğerlerinden kıyasla daha büyük tavsiye ederim
Su_misali [silindi] normalde baby kullanıyorum çok güzel memnununda sanki külot bez daha rahat ve düzgün duruyor
[silindi] merveasm Memnun musunuz, kullanı mı kolay mı cırtlı beze göre bide bebeğimiz kaç aylık? Çok soru sordum😂
Eymensmomm Prima kullandım yenidoğan pişik yaptı hiç memnun kalmadım bide taşırıyordu suan molfix kullnyrm memnunum sleepyide denicm biara
Su_misali Bnbalkan prim güzel ama oğlum sık sık kaka yaptığı için mecbur değiştiyorum içim el vermiyor