Durutugba Bebeğim koltuktan düştü ağlaması falan yok ama ne yapmalıyım doktora götürmeye korkuyorum ne zaman doktora götürmeliyim yardım edin q
Tugyasyaz Durutugba bi süre uyutma hareketlerini kontrol et canım gözlemle birşey olmaz allahın izniyle
Mhtpsrkn Durutugba gözünde kayma yoksa ateşi çıkmaZsa endişelen me canım bende burdan okuduklarım kadar biliyorum hı bırde 1 saat falam uyutma ne olur nolmaz diye
Arasyigitinannesi Durutugba gozle gorulur birsey yok ise goturmene gerek yok ama onunla oyna konus uyutma bir buçuk saat kadar panik yapma allahin izniyle birsey olmaz😊
sum2603 Canım gözünde kayma varsa kusması varsa götürmelisin. En az 2 saat uyutma. Gözlemle eğer keyfi yerindeyse her günki gibi davranıyosa sorun yoktur. Ama bi farklılık görürsen bekleme hemen götür.