Mhtpsrkn canım istiyorsa ver mama benimkide 1 yaşında ama ek gıda gayet iyi alıyor ama mamayıda yine istiyordu arkadaşlarımın bebişleri azaltılar çoktan ama bizimki istiyordu bende kasmadım hiç onlar vermiyor benimki sürekli içiyor diye 🥰 şuanda tabi normal pınarın veriyorum devam sütü sabah birde akşam