Seherronya merhaba biz de 10 gun sonra 9 aylık olacagiz. Bir gunumuzu size kisaca anlatayım aslinda ben de cok tecrubeli degilim ben de bilmediklerimi öğrenirim.
Sabah haslama yumurta sarisi beyaz peynir avakado zeytin ve tahin pekmez degismeyen seyler.Bazen krep bazen firinda patates ya da sebzeli omlet veriyorum. Bu gunlerde tereyagi da vermeye basladim.
Oglen sadece corba. Mercimek yogurt tarhana sebze herhangi biri.
Ogleden sonra yogurt, ya da irmikle pisirdigim meyveler bazen de bebek bisküvisi.
Aksam etli ya da kiymali yapmaya ozen gösteriyorum. Mesela en sik yaptigim dudukluye 1 kuzu pirzola pirasa patates havuc enginar sogan sarimsak kereviz kendisi ya da sapi 15 dk duduklude hasla super hem suyu hem sebzeleri cok lezzetli. En basindan kendimize yaptigim pilavlardan verdim tuz atmadan pirinc ya da bulgur. Etin yanina bunlari yiyor. Buzluktan taze fasulye, pirincli ispanak, nohut yemeği..
En başından taneli verdiğim icin hic sikinti olmadi.
- Ay bizim icin tadim ayiydi fakat hic hoslanmadik kizimla karsilikli. Yemege gecince rahatladık cok sukur🤷♀️