Hanife20 Hanımlar iyi günler ilk bebeğim cuma günü 36 haftalik doğum yaptım sütüm var geliyo ama yeterli olmuyo bunu kullandım arttı dediginiz birşey var mı?
Ozgesma Hanife20 bestlak damla al ben çok faydasını gördüm. Bide dereotu canım bide bol bol emzir sagma makinesiyle sag
Mugehan Hanife20 bende 36 haftalık doğum yaptım bol bol emzir su ic bide göğsünü sağ canim zaten bebegin emdikce çoğalacak sakın evham yapma yetmiyor diye bebeğin midesi suan kiraz çekirdeği kadar sütun yetiyordur ağlaması daha dünyaya alışamamış olmamasından kulaklarini herkeze tıka 😊
Hilalamine Öncelikle bol bol su iç 3litre komposto sürekli yap iç tahin helvası ye lactamil, rezene dur kurusu kaynatıp iç ve bestlac damla kullan ben bunları yaptım ve faydasını gördüm umarım bol sütlerimiz olur 👌🏻☺️