Benim kizim da 4 ay 12 gunluk. Saga sola donuyor, sesini kesfediyor, acaip cigliklar atiyor, iki eliyle nesneleri yakaliyor ve bu gunlerde sanirim disteb dolayi acaip tukuruk cikariyor ve ne bulursa agzina goturup hirsla kasimaya calisiyor. Bu kadar erken olur mu bilemedim. Bu durumu yasayan var mi