Ilaç filan kullanmadım zaten ameliyatlı olduğum için o sürede hastanede yatıyordum emziremedigim için mastit olmuşum allah razı olsun bir ebe yardımcı oldu masajla elektrikli pompayla sağarak düzeltti göğüslerimi çıkan sütü de bebege verdik muhtemelen herhangi bi ilaç kullanmadığım için de olabilir