Prensin1annesi 5 aylık oğlum da yapıyor. İlerleyen zamanlarda tutacak oynayacak. Bu doğal birşey vücudunu tanıyor. tabi algılamaya başladığı zamanlar da kızmak elini çek vs diyip tepki göstermek yaptığı hareketi onda güzel birşeymiş gibi uyandırır. kreşte bir çocuğum vardı benim sınıfım da her an her dakika yapıyordu neden yapıyorsun diye sorduğum da ama bak nasıl sallanıyor öğretmenim demişti🙄🤣