Kuzeykutbu01 Bir arkadaşım vardı çok severdim her şeyimi paylaşırdım annesi vefat ettiği gün onun yanından ayrılmadım her şeyine koştum ama aynı günün akşamı arkadaşım telefonuna mesaj geldi (bizim tel şifremiz aynıdır).Mesaj benim eski sevgilimden (yeni ayrılmıştık)
Olabilir dedim destek amaçlı yazmıştır ama 3-4 kere arka arkaya atınca telefonu açıp mesaja baktım.5-6 gün önce neler yaptıklarını anlatıp teşekkür ediyordur aşkım falan diyordu .O an şok oldum ama bir şey yokmuş gibi yaptım 3-4 gün sonra başka bir arkadaşla paylaştım bu olayı.Ama paylaştığım arkadaşımla diğer arkadaşım bir olup beni kötülediler,telefonunu kurcalamamla ilgili,ayıp etmişim ben.O günden beri ikisinin de yüzünü görmedim😒😒