Hicrann12 Merhaba hanımlar sezeryan oldum karnımdaki o şişlik o kan gitsin diye önerisi olan var mı. Ya da biyki çayı önerisi olan var mı 🤔
Eslem51 Hicrann12 cok normal zamanla iniyor bıraz benım emzırdıkce ınmıstı bide 40boyunca kanaman okuyor zaten adet oluncada gdıyor şişkinlik
Begum27 Hicrann12 Ayyy ama 10 gün daha çok yenii 😂 1 sene içinde toparlanıyor merak etmeyin o şişlikte kanama bitince inicek😌