zhrasag Kızlarrr merhabalar, bebeğim 2 ay 22 günlük ve bebeğimi oturtmaya çalışıyorlar, oturabilir mi, Bi yerine bişey falan olur mu?
Medusaraf zhrasag şaka mı bu? Kesinlikle izin verme şakası bile korkunç kaldı ki senin ki gerçek. Sakın izin verme doktorunuz 6 ay dan önce sakın oturtma dedi !?
zhrasag IrmakAliKerim laftan sözden anlamıyorlar, deli ediyorlar beni, oturtmayın dedikçe inadına oturuyorlar. Ondan sonra bizde 4 tane büyüttük. Sinir oluyorum
Ozlnd zhrasag Bende aynı dertten muzdaripm, benim bebeğim de 2 ay 22 günlük kayınvalidem de aynı seyleri söylüyor yat yat sırtı ağrımıstr biraz da otursn 5 tane büyüttüm bisi olmaz dio🤦♀️
gvnkbr zhrasag valla bi sürü post görüyorum ya benim kaynanam naif yada ben disliyim 2ciye bisiyi yaptığını görmedim 😁
zhrasag Cnarasaf anlamıyorlar bacım yapmayın dedikçe bişey olmaz diyorlar, en sonunda ağzıma geleni sayacağım, o olacak
Medusaraf zhrasag say çocuğun için yap gerçekten çok küçük canım yanlış anlama ama şuan oturtulması çok zararlı onun için hadi 4 5 aylık olsa o zaman için bile erken kaldı ki daha 2 buçuk aylık
Teachermom zhrasag Bence agzina geleni say zaten iyice sacmaliyorlar.Ben 3 bucuk aydan sonra oturtmaya basladim ama bebegim istiyordu.Birde kac kisi bunu yapiyo yapiyorlar anlamiyorlar yazmissinz.Bebeginiz uzerinde sizin ve esiniz disinda nasil boyle soz sahibi olabiliyorlar
mlktfn zhrasag beklediğiniz hata herkes çocuğunu buyutmus bitirmiş. Çok istiyorsa 5. yi yapsın büyütsün. Erken oturtmaya zorlamak bebeklerde emekleme ve yürüme gibi hareketlerinde gerilemeye sebep oluyormuş. Eşinize durumu anlatın internetten araştırın eşiniz soylesin.
zhrasag Medusaraf Bi daha yapmaya kalkarlarsa çok fena şeyler olacak zaten, ben çocuğumu sokakta buldum sanki
zhrasag gvnkbr bende lafımı söylüyorum ama beni duyan kim 🙄 bişey olmaz kızım oturur o bak diyorlar dalga geçer gibi, ancak kendi dediklerini duyuyorlar beni duyan yok hiç 🙄
aybukemom zhrasag kucağımda oturtuyırdum ben 3 ay 3 günlük hala öyle sırt üstü durmak istemiyor . Bir kolumu beline doluyorum bir elimide bacakalrımın arasından bu şekilde kanguruda gibi oturtuyorum