Betsel 12 gün oldu bebişin göbeği düşmedi bugün düşmek üzere gibi duruyo ucunda ama sanırım enfeksiyon almış kızarmış akıntı olmuş çok kötğ görünüyor yaşayan oldumu bunu sağlık ocağındakiler antiseptik solüsyon sürün dedi ama sizde bunu yaşadınızmı
Muhammedtrn Betsel normal siz sürün düşerken böyle oluyor bizimkinde sarı su akmıştı. 2 3 gün kurumayınca doktora götürdük gümüşle yaktı sonra iyileşti. Kuru tutmaya çalışın terlediğinde daha kötü olur bezinede dikkat edin tahriş etmesin geçmiş olsun 🤗
Hilerrr Betsel canım bizimde öyle oldu doktor batikon sür dedi sürdük sabah akşam geçti şükür sende düşünce göbeği sür istersen doktora tada hemşirene danış yine de
Masal51 Betsel sprey le gazli bez satiliyo eczanede gobek icin diyince vrrirler onla temizleyin alip bzmki kaniyodu onla gcti fydali