Kızlar bebeğimin sürekli kabızlık sorunu var 6.ayından beri 2 gün normal 3 gün kabız şeklinde ilerliyoruz doğal yollarla hep yaptırmaya çalışıyorum ama bu seferki çok beter o kadar sertki kakası canı çok acıyor yaparken ve kan gelmeye başladı kendim bacaklarını ittirdiğimde poposunda çatlak gibi kesik gibi bişey olduğunu farkettim doktoruma ulaşamadım kafama göre fitil vermekte istemiyorum ama bu kan ve çatlak olayı çok kafama takıldı ne yapmam gerekiyor bunun için ve artık kabız olmaması için 😞