Kızımı 4.aya kadar zor zapdettik yatırınca boynu kalkık şekilde öylece uzun süre duruyor nasıl boynu ağrımıyor anlamıyorum😅 yatay koysam dahi kalkıyordu şuan 5 aylık ve nerdeyse 1 aydır oturuyor, erken diye tedirgin oluyorum ama onun dediği oluyor daha şimdiden, sizleri merak ettim 😅