Aybuuke Bu dediklerinizin hepsi bu aydaki bebek için o kadar normal ve sıradan ki üstüne konuşmaya bile gerek yok emin olun. 14 aylık bir bebek daha ne yapabilir? Yapacağı her şeyi şuan yapıyor zaten. Bunu alkış yapmıyor, oyuncağı alıyor kaçıyor gidiyor adi altinda asla degerlendirmek mantıklı değil. Bu arada benim oğlum bay bay yapmayı 3 4 ay önce öğrendi şuan 22 aylık.