Merhaba kızlar ya benim dünden beridir göğüslerim yumuşadı kızım kolik ve ağlamaları hiç durmuyor çok erken kalkıp geceye kadar gram uyku uyumuyor ve emmek istiypr sürekli önceden gece uyuyup uyandığımda emzirmek için göğüsüm şişmiş olurdu süt olurdu şimdi olmuyo ama sıktırdığımda süt geliyor yada emerken diğerindende biaz geliyor neden olur ki ya 😩 yada sütümmü yok çünkü az önce mama verdiğimde içti 😩