Banum O dönemden biz de geçtik maalesef.Dediğiniz gibi önce güzelce emiyordu biraz emdikten sonra ağlamaya başlıyordu.Acaba süt mü gelmiyor diye bakıyordum hayır süt de geliyordu.Her emzirmede savaşıyorduk.Ama sabredin kendiliğinden düzeliyor.Bir de ağlıyorsa zorla ağzına sokmayın biraz kaldırın sakinleşsin ara ara tekrar deneyin.Umarım en kısa zamanda düzelir 😊