Meraba ben kendim kefir hiç sevmem içemem yiyemem bana aşırı kötü gelir tadı bir kerecik tatmıştım. Ama bebeğim sevsin istiyorum yani sağlığı için. Youtubeda filan videolarını izledim. Etrafımda hiç yapan yok. Araştırmalarım sonucu aktardan kefir mayası almam gerektiğini öğrendim. Şimdi bu mayayı aldım diyelim napıcam o kadar kafam karıştı ki süte koyup bekleticem galiba dimi ama sonra tekrar nasıl mayalıcam o mayayı nasıl çoğaltıcam kafam aşırı karıştı bu konuda bilgisi olan biri beni aydınlatabilir mi lütfen☺️Bir de ben çiğ süt kullanamıyorum günlük ya da kutu pastörize süt kullancam tarifi ona göre yazabilirseniZ çok çok sevinirim 🌸