Dmlaa Sezinnur bende avent elektrıklı süt pompası var 2-3 gün kullanabılmıstım. Yenı duruyor kutusunda.
Ozgcannnn Benım elektrıklı var hıc kullanmadım kutusunda duruyor. Wee baby marka. Sagmaya gerek duymadım hıc kullanmadım ama tekli cıft degıl düşünürsen
Cennet1212 Yenihamile 2 ay kullandım lansinohun bütün aparatlari icinde duruyor 300 tl almistim 200 e satiyorum