yasinihall bende aynı evde oturuyorum. Bütçemize uygun bir ev bulursak bizde çıkıcaz inşallah 😕😕Eşim arka binada bir eve bakıcaktı. Ben öyle bir konuşma yapmıştım. “Eğer annenle iyi anlaşmamı istiyorsan biraz mesafe koy lütfen. Artık laf söz olsun istemiyorum. Bugün gelmedi, zile bastım açmadı, iş vardı gelmedi vs vs vs. İstemiyorum” dedim. Eğer azda olsa uzak olursak seve seve gelip giderim. Diğer Türlü zorla olacak hep tetikte olucam ben rahat etmek istiyorum” demiştim 😀 işe yaradı bakmadık ama hala aynı evdeyiz.