Arkadaşlar öncelikle ben bunu burada okuduğumda kendim için şükrediyordum benim eşim yapmaz diye !ama yine haksız çıktım. Eşim devamlı telefonunu gizliyordu ve şifresi vardı bana güven ben sana yanlış birşey yapmam diyordu her seferinde bende salak gibi inanıyordum. Tesadüfen geçen kızım (daha 2 yaşına girmedi) şifresini açmış ve telefonu geldi elime verdi eşimde uyuyordu şifre açık olunca şok oldum tabiki hemen instagramına baktım ve birkaç kişiyle konuşmalar falan elim ayağım titremeye başladı ben beynimden vurulmuşa döndüm telefon rehberine baktım ecel diye birisi kayıtlı ve aranmış sonra o sinirle telefonu bıraktım ve biraz sakinleşince şifre denemeye başladım ve buldum o gün eşime bişey demedim akşama kadar tatil günüydü şifresini çözdüğüm için ara sıra bakmayı düşünüyordum ama yine dayanamadım iki çocuğum var onları uyuttuktan sonra gece konuşmaya başladık ilk imalı sözler de bulundum be anladı ilk inkar etti ama gerçekler ortadaydı. Sonra durmuş bana aldatmışmıyım tok buluşmuşmıyum yanlış bişeymi yapmışım demeye başladı bende iyi o zaman bende konuşayım sadece yanlış bişey yapmışmışım diye sorayım dedim. Doğru haklısın dedi sonra biraz sıkıştırdım yok zaten daha fazlasını yapmış olaydın çeker giderdim dedim çocukları da alırdım işten gelince evi boş bulurdun dedim annemin evine de gitmem kadın sığınma evleri var ben kendi başımın çaresine bakarım dedim baya kızdım ama sakince.!!!! Sonra durdu düşündü özür diledi iyiki görmüşsün belki ileride daha fazlası olurdu bende sevindim gördüğüne dedi şimdilik bişey yok gibi gözüküyor sizce daha nasıl önlemler almalıyım güvenmeliniyim bilemiyorum 😔 birde küçük bir not ben evlenmeden önce nişanlıydım ve eşimle görüşüyordum aile baskısıyla nişanlanmıştım daha önce konuştuğum birisi de etrafımda dolaşıyordu onu aradım kızdım bağırdım oda gidip eşime söylemiş o zaman benim ona ihanet ettiğimi düşünmüştü ve bende sana yapacağım demişti aynısını ama ben sevgili olarak hiçkimseyle konuşmamıştım eşimle kaçarak evlendik ve dediği şey ödeştik 😬