zcn01 38 haftalikken dogum yapanlar bebeklerinizin gelisimi 2 hafta sonradan mi geliyo yoksa 40 haftalik dogan bi bebekle ayni sekilde mi ilerliyo? Mesela gulmeye 6.haftada mi basladilar yoksa 8.haftayi buldu mu?
Gonul_celen zcn01 6-7 hastalıkken gülmeye başladı ve gözlerimize daha manalı bakmaya başladı.38+5 te doğurdum
Ege zcn01 36+5 te yaptım doğumumu haftasını doldurma durumu olmadı erkenden geldi erkenden de emekledi güldü vs☺️
zcn01 Gonul_celen bende tam 38+0da dogurdum henuz tam anlamiyla gulmuyor da endiselendim o yuzden sormak istedim
zcn01 [bilinmeyen] demek ki bizim bebeklerimizde erken dogum sayiliyo tam haftasini doldurunca tepkileri yakaliyo 🤷♀️
zcn01 [bilinmeyen] tabiki her bebegin gelisimi farkli oluyo benim oglum 38de dogunca 40 haftayi tamamlayana kadar uyuyarak gecirdi gunleri beslemek icin zorla uyandiriyodum gorumcem 41.haftada dogum yapti kizi dogdugu andan itibaren fazlasiyla dikkatli bakiyodu hepimizin yuzune o yuzden sormak istedim genel bi kaniya varmak icin 😌
Umayduru Gelisimgeriligi sayiliyorrmus normal 40 haftalik bebek gibi hesaplaniyormus benimkide 38 haftalik miadinda sayiliyormus doktora bende sormustum