Goktugkaganinannesi 2 aylık bebeğimde üç gündür bağırsaklarında guruldama var acaba midesini mi üşüttü sebebine yaşayan var mı aranızda bu durumu
prenses3509 Goktugkaganinannesi benım bebeğimde sürekli oluyor bazen daha yoğun hissediyorum guruldamanın tek nedeni maalesefki gaz olması.bol bol karına masaj yapın bu yuzden doktora da gıttık bir sürü test yapıldı sonuc sadeece gaz cıktı bagırsak sıstemlerı tam oturmadıgı ıcın cok hareketlı olduğundan yuksek sesler cıkartıyorlar endişelenecek bır durum değil merak etmeyın
Goktugkaganinannesi Biricikhikayem anladım teşekkür ederim karnına bez ısıtıp koydum geçti briaz . İlk defa oldu korktum . Bir. Kere mama verdim o yaptı galiba .