HYM Merhaba annişler 5.5 aylık prensesimin kulaklarını deldirdim küpelerimiz çok yakıştı 😍 Babaya çok benziyordu artık kız olduğu anlaşılıyor 😄😄
Aselebru1 HYM erken değil mi ya bana hep 10 aylık falan olsun diyorlar bende çok deldirmek istiyorum küpeleri bile hazır ama delmezler bile diyo hep ne bilem çok karsız kaldım çok özeniyorum bide
HYM 3 aylık bebeklerin dahi deliyolarmış cnm bende çok özeniyordum eşimi zor ikna ettim vede deldirdim şuan çok tatlı 😍
HYM idilinannesi uyuşturuyorlar cnm da acıyodur illaki biraz ağladı o delen makinenin sesi ve ellerini tutmamızın da etkisi var tabi