Arkadaşlar Arçelik kurutmalı çamaşır makinası kullanıyorum. Ama kurutmalıyı seçtiğimde çok kırışık çıkarıyor neden acaba ? Ne yapmalıyım çamaşırların kırışmaması için . 9 kiloluk ama İnanın 4 kilo koyuyorumdur. Kafayı yedirdi, kurutma derdini bitiriyor ütü derdi çıkıyor herşeyde ütülenmiyor 😢