AnnEmine1 hiç üzülme canım oluyor ama ben yeni doğduğunda yaşadım bizzat çok korkmuştum sende bebeğini takip et emiyorsa daha sık emzir ama emdiği halde 1 gün gelir bir gün gelmez mesala onda bile mama takviyesi yap biran önce atlatır benim sütüm yetmemişti pembemsi açık pembemsi değil mi