Civcivim 4 aylık bebeğim sürekli ağlıyor uyumuyor uyusa da 10 dk uyuyor emmiyor bide aynı durumda olanlar var mi ?
anzvlemel Civcivim bızde fenayızzz hemen gecse su 4. Ayy öahvettı bızı bütün duzen bozulduı aglamalar emmek ıstememeler kucak ıstemeler gece saat bası kalkmalar🤦♀️
muzafferinannesi Civcivim bu nasıl bir atak nasıl bir ay ya yemin ediyorum herkes aynı şeyleri yaşıyor benim ki redde erken başladı aştık şimdi ama çok huysuz sürekli ağlıyor ve uyku alt üst oldu Bi de yeni aşmıştık reddi dünden beri az yiyor 🤦♀️aşıları olalı bir hafta oldu bugün ben aşıya bağladım atağa bağladım umarım geeeeçeer bir an önce
Gkc2811 Bizde 4 ay 16 günlüğüz.Geçen hafta çok krizli geçmişti.Emmiyor uyumuyor hep huysuz.Ana şükür düzeldik.Eğer bir sıkıntısı yoksa ataktır canım.Geçecek sabır👍😉
Civcivim Gkc2811 çok zor geçiyor canım ya aç huysuz başka bi sıkıntısı olduğunu düşünmüyorum kucakta susuyor
Gkc2811 Battaniyelerle uyuttuk hep bilmem mi.Memeyi reddetti bir de aşı ağrıları oldu.Kabus gibi günlerdi de şimdi memede uyuyor.Düzeldi şükür.Allah kolaylık versin canım kolay değil hiç.
Gkc2811 Derin1811 gece her saat başı uyanıyor ve doyurduktan sonrada dalamıyordu.Hep ağlama ve hırçınlık hali yani.Birkaç gündür iyi ve gece uyuyorz.Umarım geçmiştir şu atak denen kabus🤦🏻♀️
anzvlemel byzalkan her cocujta aynı olmuyor canım bızde asılar ates yapmıyor ası oldugu gun halsız oluyor kızım ole uyuyor sadece😃
Sec2016 4ay 26hunluguz ve uyku konusunda fenayiz hala duzelmedi gundu uyukusu 3 defa yarimsar saat gecede 2 saatte 1 sâatte bir uyaniyor. Hemsirenin dedigine gore anne stresli gerginse onu hissedip surekli emmek isteyip uyumuyormus.
byzalkan Gkc2811 inşallah. 2.ay aşımızda ateşimiz olmadı. Tabı huysuzdu agrısı oldu uyumadı vs. ama bu sefer telaşım ateşi cıkarsa hastaneye gidemiyoruz. Yoksa uyumasın onemlı degıl yeterkı su donemde ateşlenmesin😥
Pavlov Gkc2811 biz bugün aşı olduk ateşi var bi çay kaşığı calpol verdim. Napmam gerek baska acaba halsiz gibi de içim gidiyor 😭
Gkc2811 Pavlov 6 saatte bir bir çay kaşığı calpol verdim ve çok hafif giydirdim.Önemli olan ateşin yükselmemesi.Ağrısı huysuzluğu olacak canım onun önüne geçemiyoruz ki😔 keşke biz hasta olsakta onlar iyi olsa.Geçmiş olsun iyi olsun kısa sürede kuzucun
Pavlov Gkc2811 gece tek kat çorapsız yatırdım sürekli kontrol ettim bugün daha iyi şükür. Bu akşamı da atlattık mı rahatlarım. Çok teşekkür ederim ☺️