Bilmiyorum ki hepimiz aynı sıkıntıları yaşadık…hamilelik lohusalık fln derken evden çıkamadık.bir de biz malatyadayiz depremi de yaşadık yani doğumdan beri başımıza gelmeyen kalmadı 😢 herşeye rağmen moral bozmadik.havalar ısınınca her gün yürüyüşe çıkarız diye dusuyordum zaten havalar soğuktu 3 ay çıkamadık şimdide korona var çıkamıyoruz. Hadi biz bir şekilde idare ediyoruz ama bebeklerimiz henüz dışarıyla tanismadi. Psikolojik olarak gelişimi kötü etkilenecek diye düşünüyorum dışarıyı bilmiyor. Fazla insan görmedi insanlara yabani davranıyor yani yeni jenerasyon bu işten etkilenecek siz ne düşünüyorsunuz bu konuda