DeryaEla Kızlar bebeğim 9 aylık dün sürekli hapşirmayla beraber burnu akmaya başladı gece çok fena tıkandı otribebeyle serum verip çekiyorum ama bişey çıkmıyor öyle pek.yine tıkalı.hırıltısından ağzı açık uykuya dalamiyor.hiriltisi bitmiyor çektiğim halde.günde nekadar yapabilirim bu serumu.cold mix damlattim yatagina kullanan varmı.tavsiyeleriniz ne acaba üst dısı çıkınca salyaları arttı oda yaparmı.lütfen bilgilendirirseniz sevinirim
2707 DeryaEla bizim de aynı doktora götürdük boğazında bi şey yok hava kuruluğundandır dedi kaloriferin üstüne ıslak havlu koy tas içine su koy bol bol havalandır odayı. Bir de serum fizyolojik var damla. Burnundan birkaç damla damlat Boğaz’ı kuruyor
Sarya21 Aynen diş gribi diyorum ben buna oğlum her diş çıkardığında grip olur gibi burun ve geniz akıntısı ile hasta olurdu ama sonra çözdük ki diş yapıyormuş bence boşuna ilaç yüklemeyin çocuğa doğal şeylerle rahatlatmaya çalışın Birde diş için Nurse Harvey's in bir jeli var onu sürün ağzının ici ne rahatlatır geçmiş olsun
2707 DeryaEla nica ederim ne demek :) bir de doktor kesinlikle burun aspiratörü kullanmayın diyor bilginiz olsun :) pompa gibi olanlar var ya çok ihtiyaç olursa onlardan kullanın :)
Zeynopd Soğanı ortadan kesip üzerine karanfil saplayın 5 -6 tane odasına koyun. Anında etki ediyo. Cok yazıldı burda da. Mucize gibi bişi.
Bet Zeynopd merhaba, bunu günlük değiştiriyoruz degil mi? sadece uyku esnasında mi odada bulundurmalıyız yoksa gün boyu dursun mu?
Zeynopd Bet gece uyurken koydum odasına. O gece tıkanıklığı açtı tamamen ve sıkıntısız uyudu kızım. Öğlene doğru da attım. Ve odayı havalandırdım. Soğan kokuyo baya cunku :)
Zeynopd Sarelim bebeğim burnu tıkalı oldugundan uyuyamıyordu. Soğan ve karanfili koyunca açıldı burnu. Mışıl mışıl uyudu. Nefes almasını kolaylaştırdı. Ertesi gece de tıkanmadı. Tabi tedavi edici değildir mutlaka ama geceyi kurtardı
Asellina Bende kullanıyorum ama ben kızım tıkandıkça yapıyorum tukanıklığı olmadımı yapmıyorum zararı olur diye eczacı bna günde 3 defa yap dedi